Shipping policy

 


Bestellen & Verzenden

Ik heb een bestelling geplaatst in de webwinkel en nu ?

Zodra de betaling en adresgegevens bij ons bekend zijn, worden bestellingen direct verzendklaar gemaakt.

  • Aan de vervoerder wordt gemeld dat de pakketten gereed staan voor verzending.
  • De klant wordt per omgaande d.m.v. een automatisch gegenereerd mailbericht geinformeerd.
  • De gereedstaande pakketten worden de volgende werkdag door de vervoerder (DHL, DPD of PostNL) opgehaald en binnen 24 uur bij de klant afgeleverd.
  • Indien dit niet mogelijk is, draagt de vervoerder er zorg voor de bestelling zo spoedig mogelijk op het afleveradres te bezorgen. Een betaalde bestelling wordt dus binnen 48 uur afgeleverd (indien mogelijk). Tijdens weekeinden, feestdagen en vakanties van ons personeel gelden afwijkende levertijden.
  • D.m.v. een melding van onze vervoerder (DHL, DPD Post of PostNL)  ontvangt de klant per mail bericht onder welk nummer de bestelling is verzonden. Via de site van DHL, DPD Post of PostNL kunt u als klant het pakket volgen vanaf het tijdstip dat het is opgehaald. Ook kan men op de site van DHL vinden wanneer (in welk tijdblok) de zending wordt bezorgd. 
  • Alle zendingen geschieden aangetekend en verzekerd. Dit houdt in dat voor ontvangst van de zending op het afleveradres getekend dient te worden.

Wat zijn de verzendkosten bij SaniSupreme

  • De verzendkosten  binnen Nederland bedragen € 7,95
  • De kosten  voor verzending naar Belgie bedragen € 9,95
  • Bestellingen vanaf € 95,00 (vijfennegentig euro) rekenen wij geen verzendkosten !
  • Voor het verzenden van een pakket naar Duitsland of Frankrijk berekenen wij € 15,-


Wat te doen als het pakket beschadigd of incompleet wordt aangeboden?

  • Indien uw pakket zichtbaar beschadigd is als de bezorger het aanbiedt, weigert u het pakket. Het wordt dan aan ons retour gezonden.
  • Indien een artikel bij opening van uw pakket transportschade, danwel beschadiging heeft opgelopen, meldt u dit binnen 24 uur na ontvangst van het pakket aan ons. Dit geldt ook in het geval dat u denkt dat een onderdeel of artikel mist. Om uw melding correct te kunnen afhandelen, meldt u de schade per email en zendt duidelijke foto’s van de schade mee (email: klantenservice@sanisupreme.nl) Graag ontvangen wij beelden (foto's of video) van zowel de buiten- als de binnenverpakking en de eventueel beschadigde of ontbrekende artikelen.
  • Meldingen later dan 24 uur na ontvangst van uw bestelling aan ons gedaan, kunnen wij helaaas niet meer in behandeling nemen. Kosten voor vervanging zijn dan voor rekening van de klant.